in de klas L5A

Hallo,
wij zijn juf Ilse en juf Lynn

In onze klas zijn er twee juffen.

Ik ben juf Ilse.
Ik ben afgestudeerd in 1982 en na al die jaren sta ik nog met veel plezier voor de klas. Het vijfde leerjaar is mijn favoriete leerjaar omdat de kinderen bijna de grootsten van de lagere school zijn, maar toch nog niet helemaal.
Ik hou van lezen, fietsen, scrabble en rummikub.

Ik ben juf Lynn. Ik ben afgestudeerd in 2018.
Als juf vind ik het belangrijk dat de leerlingen respect hebben voor anderen en zichzelf goed voelen in de klas en op school. Daarnaast moeten de leerlingen zichzelf kunnen ontwikkelen op hun eigen tempo.

In mijn vrije tijd ben ik te vinden voor een film, een etentje of een ritje met de moto.

Wat leer je in mijn klas?

• In het vijfde leerjaar maken we voor het eerst kennis met de Franse taal.
  • We verdiepen ons in de geschiedenis, leren over België en Europa door de atlas te gebruiken.
  • We zijn ook meter en peter van de kindjes van het eerste leerjaar. Dan doen we samen geregeld leuke activiteiten.

Neem een kijkje in de
wereld van klas L5A